marți, 15 februarie 2011

iubire??????????

 Imi place sa ma inchipui ca un zbor pe cerul albastru.
 Pt mine albastru este cerul senin.... nimic mai mult.
 Candva imi placea sa fiu cer.... nimeni si nimic sa nu-mi zguduie linistea.
 Nici pasari .... nici avioane.... nici nori ... nici adieri... nici ploi.... nici lacrimi....
 Doream sa fiu cer neclintit.
 Apoi mi-am dorit sa fiu zbor pe acest cer ......
 Am zburat.... dar o foarfeca mi-a retezat aripile... gratios si fara prea multe miscari.
 Era o foarfeca maiastra  ......
 Am mers pe pamant fara incetare..... pana am gasit un vraci .... si a inceput sa-mi creasca iarasi aripi.
 Vraciul a plecat cum a venit... m-a oblojit.... si a plecat.
 Dar aveam aripi...iarasi zbor cu aripi....
 Puteam sa iau sub aripa mea alte zboruri fara aripi..... si am luat...
 L-am ocrotit.... i-au crescut aripi noi si lui....
 Si intr-o zi mi-a spus ..... hai sa invatam sa zburam !
 Mai am decat sa-mi deschid aripile si sa zbor.........
 Sa indraznesc sa zbor.....

 Si cerul sa fie iarasi al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu